Associació per a la rehabilitació
de les persones amb malaltia mental

Entitat dedicada a la millora de qualitat de vida
de persones amb problemes de salut mental
20/05/2015

Óscar Jiménez, segon a Taymory Xtrail Series

Amb el patrocini de Cal Romesco

El Diumenge 17, Cal Romesco va esta present a la segona prova de les Taymory Xtrail Series, que en aquesta ocasió es va celebrar a la població d’Alella.

El nostre corredor, Óscar Jiménez, va participar a la prova “Desafío” que costava de 28 km i 1200 metres de desnivell positiu. El matí es presentava amb molta calor, i això preveia una dura cursa per a tots els participants, on la hidratació seria molt important.

La sortida es va donar a les 9 hores pels gairebé 300 corredors. El començament era força dur, ja que als primers 5km es guanyaven 400 metres de desnivell positiu. De seguida un grup de sis corredors, entre ells l’Óscar, es van posar al capdavant de la cursa i van començar a pujar les primeres rampes, que després de 5 km, arribaven al punt més alt del recorregut, el Vigia de les Vinyes. En aquests moments, un trio encapçalava la prova, on seguia estant l’Óscar. Durant els següents kilòmetres un constant puja i baixa de corriols i pistes, fins que al kilòmetre 12 una mala senyalització va fer que un grup perseguidor agafés al trio capdavanter. Tot i així, van poder tornar al recorregut previst, i novament, la duresa de la prova va deixar davant l’Óscar i els seus dos acompanyants.

Al kilòmetre 17, el finalment guanyador va fer un canvi de ritme en una forta pujada i se’n va anar tot sol, l’Óscar va intentar seguir-ho, però només va poder desempallegar-se del tercer corredor. Des d’aquí fins al final, un continu puja i baixa per pistes forestals, que unit a la forta calor que feia, va endurir molt la prova. Als últims 3 kilòmetres, una forta baixada per les vinyes d’Alella, va servir per deixar clarificat el podi final, on el nostre company Óscar va poder celebrar una segona posició molt merescuda i treballada.

Després de l’avituallament i la dutxa, el lliurament de premis va donar per tancada la segona prova de les Taymory Xtrail Series.

XarXaJoves

Arep
Passeig Maragall, 124
08027 Barcelona (Spain)
Tel. +34 933 521 339
Fax +34 933 521 368
arep@arep.cat

Aquesta web utilitza galetes (cookies) pròpies i de tercers per oferir una millor navegació.
Al navegar-hi l'usuari accepta l'ús que fem de les galetes (cookies).
L'usuari pot evitar la generació de galetes (cookies) i eliminar-les mitjançant les opcions del seu navegador.
Bloquejar les galetes (cookies) pot implicar que alguns dels serveis i opcions d'aquesta web no funcionin correctament.