Associació per a la rehabilitació
de les persones amb malaltia mental

Entitat dedicada a la millora de qualitat de vida
de persones amb problemes de salut mental
11/06/2018

Memòria anual 2017

facebook-portada-sylwia.jpg

Gràcies per caminar al nostre costat un any més!

Les persones són el cor de l'Arep. La Sylwia, en Xavier, en Mohamed, en Pascual, l’Olga, la Montse i moltes persones més són les autèntiques heroïnes que ens mostren com viure la vida i com superar obstacles que ens podem trobar pel camí.

Volem compartir amb vosaltres la memòria anual 2017. Com a novetat podreu trobar i consultar les experiències de les persones ateses, familíes, col·laboradores i professionals! També podreu conèixer com ens organitzem i treballem, quins són els indicadors principals de qualitat i com és la nostra presència a la comunitat.

Arep en xifres:

• 1.097 persones ateses
  • 249 persones vinculades a la comunitat
  • 94 voluntaris i voluntàries
  • 66 persones inserides a empreses

Arep a la comunitat:

“Confiem en aquestes persones. Són adults que cuiden i ofereixen respecte, temps i calidesa als infants. Ens agrada tenir-los amb nosaltres, amb els infants, amb les famílies. Fent comunitat. A l’escola.”
Comunitat educativa EBM Llar d’Infants, col·laboradora amb el projecte d'horticultura de l'Associació Arep.

La memòria anual va dedicada a totes les persones que heu fet possible millorar la qualitat de vida del nostre col·lectiu i canviar la mirada de la societat envers la malaltia mental.

Moltes gràcies per seguir caminant amb nosaltres!

XarXaJoves

Arep